VODENE SKUPINSKE VADBE

IZOGNITE SE GNEČI NA VADBI 

Zaradi zagotavljanja kakovosti imamo število vadečih na termin omejeno na 12, kar omogoča inštruktorju visok nivo kontrole in vzpodbude posamezniku.

IZBERITE SEBI PRIMERNO VADBO

Nudimo ozek izbor skupinskih vadb, med katerimi lahko najdete sebi primerno: krožna vadba (lažja in težja), pilates, mobility&stability, vadba senior

OBISKUJTE VADBE CELO LETO

Tudi v poletnih mesecih je potrebno ohranjati dobro fizično pripravljenost, zato pri nas takrat ne počivamo. En del vadb se izvaja zunaj na urejenih prostorih za vadbo.

NAŠE STRANKE SO ZELO ZADOVOLJNE

Všeč jim je vzdušje na treningih, dobra energija trenerjev in vadečih, redna skrb za čistočo in urejenost vadbenega centra ter strokoven in oseben pristop celotne ekipe.

UVAJALNI PROGRAM

Pred prvim obiskom vadbe je obvezna udeležba na uvajalnih treningih z osebnim trenerjem.

Na uvajalnem programu se naučiš pravilne tehnike osnovnih vaj, ki se jih na vadbah pogosto uporablja ter opraviš nekatere meritve in teste. S tem si izboljšaš kakovost izvedbe nadaljnjih treningov in zmanjšaš verjetnost za nastanek poškodb, ki se lahko pojavijo zaradi nepravilne izvedbe vaj. Na koncu programa ti na podlagi rezultatov in ocene trenerja svetujemo glede nadaljnjih treningov.

PRIJAVE NA TERMIN VADBE

Število vadečih na posameznem terminu je omejeno na 12. Svoj termin si hitro in enostavno rezervirate preko naše spletni strani. Postopek prijave je prikazan na spodnjem posnetku.

URNIK SKUPINSKIH VADB

Urnik - skupinske vadbe.png

* Urnik velja od 16.9.2019 do nadaljnjega, termini se lahko sproti še spreminjajo.

** Prijave na termin so obvezne zaradi omejenega števila vadečih.

SEZNAM IN OPIS SKUPINSKIH VADB

Krožna vadba 

Vadba, ki zajema širok obseg vaj, s katerimi se izboljša moč, kondicija, gibljivost ter stabilnost določenih sklepov. Pri vadbi se uporablja različne vadbene rekvizite (proste uteži, vadbene trakove, žoge, utežne vreče, veslači, elastike idr.). Intenzivnost vadbe je srednja do visoka, zato ni ravno primerna za začetnike.

Mobility & Stability

Vadba, ki je namenjena vsem, ki bi radi izboljšali gibljivost in stabilizacijo določenih sklepov, kar je pogoj za kvalitetno izvedbo vseh gibalnih vzorcev, ki se uporabljajo na ostalih zahtevnejših vadbah oz. treningih. Primerna je tako za začetnike kot tudi že izkušene obiskovalce, ki bi radi še izboljšali svoje fizične sposobnosti in naredili še nekaj več na preventivi pred poškodbami.

Pilates

Pilates je edinstvena vadba, pri kateri krepimo mišice, ki podpirajo hrbtenico in s tem preprečujejo bolečine v križu, povečamo stabilizacijo trupa, kar pomeni manjšo možnost poškodb, povečujemo gibljivost telesa, kar pomeni bolj mladostno počutje, pridobimo na moči, vzdržljivosti, kar se opazi pri vsakodnevnih opravilih. Poleg že naštetih ugodnih učinkov vadbe, na pilatesu z gladkimi in mirnimi gibi povečujemo umirjenost duha in telesa, pospešujemo presnovo in detoksikacijo telesa, krepimo imunski sistem in z vsem tem povečujemo srečo in samozavest.

Vadba za nosečke

Gre za skrbno in varno sestavljen program skupinske vadbe (z upoštevanjem posebnosti glede na različno tromesečje), ki jo nosečnice lahko obiskujejo od 12. tedna nosečnosti (od pregleda nuhalne svetline) ter vse do poroda, lahko tudi po predvidenem datumu poroda, če se počutijo dobro. Na vadbi bo poudarek na pravilnem dihanju in drži ter treningu mišic medeničnega dna, krepitvi vseh mišičnih skupin (z različnimi pripomočki: žogo, pilates žogico, elastičnimi trakovi, enoročnimi utežmi) in na sproščanju ter pripravi na porod. Druženje, motivacija, izmenjava izkušenj ter aktivno preživet čas pričakovanja.

Vadba za mamice po porodu

Vadba za mamice po porodu je specifična oblika vadbe, pri kateri je poudarek na dihanju, krepitvi oziroma aktivaciji mišic medeničnega dna in transversus abdominis (da preprečimo nehoteno uhajanje urina, bolečine v medenici, zmanjšamo razmik preme-trebušne mišice oziroma diastazo rektusov nastalo med nosečnostjo), izvedbi pravilnih gibalnih vzorcev in okrepitvi vseh mišičnih skupin, še posebej pa tistih, ki so že v nosečnosti, še posebej pa po porodu precej na udaru (pri hoji, dvigovanju in nošenju otroka). Mamice se lahko vadbi pridružijo vse od prvega ginekološkega pregleda po porodu in jo obiskujejo vse do 1. leta po porodu. Na vadbo lahko pridete z dojenčkom in tako združite čas, ko sta skupaj a same naredite še nekaj zase ter se spoznate in družite z mamicami, si izmenjate izkušnje.

info@jeklarna.si     031 264 223

Vsi podatki, ki jih Vadbeni center Jeklarna, Rok Kržič s.p. pridobi na spletnem mestu www.jeklarna.si in člansko pristopnico (ime in priimek, naslov, email, telefonska številka, TRR, davčna št.), so uporabljeni izključno za namen organizacije prijav na vadbene termine, plačila obveznosti ter za obveščanje o novostih, akcijah, spremembah, vabilih na dogodke ipd. Podatke hranimo dokler je stranka včlanjena v Vadbeni center Jeklarna. Vadbeni center Jeklarna, Rok Kržič s.p.. ima zagotovljene vse postopke, potrebne za zavarovanje osebnih podatkov, kot to določata Splošna uredba o varovanju osebnih podatkov (GDPR) in veljavni Zakon o varovanju osebnih podatkov.

© 2020 Vadbeni center Jeklarna, Rok Kržič s.p. | Vse pravice pridržane                                                                                                                                                                            Splošni pogoji in pravila