• Rok Kržič, mag. inž. preh., fitnes inštruktor

“Ej coach, rad bi imel takšno postavo, kot jo imaš ti!”

“Super, evo ti pripravim 10 letno pogodbo za članarino v Jeklarni.”


Seveda, da boste podobno postavo kot jo ima vaš trener (če je le-ta seveda nadpovprečno fit zadnjih 10 let) lahko dosegli že mnogo prej, vendar bo zelo verjetno zgrajena na šibkih temeljih in jo bo podrl prvi potres. Tukaj je pomembno tudi, kakšni so temelji vašega trenerja oz. trenerke. Trenerji, ki so samovšečni in prevelik poudarek dajejo na svoj izgled, na žalost niso največji zgled svojim strankam, ki si želijo trajnostnih rezultatov. V Jeklarni trenerji s tem nimamo težav in ste lahko brez skrbi.



Kje se zatakne?


Takšne želje, če niso dovolj dobro razjasnjene, so lahko razlog za neuspešne dolgoročne preobrazbe. Če ste prebrali našo e-knjigo Jeklene navade ali naš blog članek o spremembi navad, vam je lahko že jasno, da je preobrazba, ki je rezultatsko usmerjena, obsojena na propad.


Nadpovprečno fit postava nekoga, ki jo konstantno gradi ali vzdržuje že leta, je le vrh ledene gore, ostalih 90% pa je neopaznih. Če se torej osredotočamo samo na postavo, spregledamo teh ključnih 90% in ni potrebno posebej razlagati, do česa to pripelje.



Kaj se skriva v teh 90%?


Naša miselnost, osebne vrednote in prepričanja ter posledično naše navade in dejanja. Na to, da smo trenerji danes nadpovprečno fit, ni vplival naš zadnji trening program, ki ga delamo, niti ne 10 zadnjih ali zadnjih 20 obrokov, ki smo jih pojedli. To pa je v večini primerov tisto, kar večina strank išče, ko si zastavi cilj telesne preobrazbe - 2-3 mesečni program z jedilnikom.





Če bi radi postali kot vaš trener, ga raje vprašajte naslednje:


  • Koliko treningov si izpustil v zadnjih 10 letih in kaj je bil razlog?

  • Kakšen je tvoj odnos do hrane in telesne postave?

  • Kako odreagiraš, ko imaš slabe dneve in se ti ne da na trening?

  • Kdaj hodiš spat in koliko ur v povprečju spiš?

  • Kakšni so tvoji dnevni “rituali” oz. kako v večini dnevov preživljaš svoj čas?

  • Katere vrednote so na tvojih prvih 5 mestih?

  • S kakšnimi ljudmi preživljaš večji del svojega časa?



To je le nekaj vprašanj, ki vam bodo dala bolj realno sliko, kaj je potrebno, da dosežete to, kar ima vaš trener. Če niste pripravljeni spremeniti teh temeljev, ki predstavljalo 90% vašega končnega uspeha, potem verjetno še ni čas za začetek vaše preobrazbe, saj boste zelo verjetno razočarani. S tem pa boste vse skupaj le še poslabšali, saj boste izgubili zaupanje vase. Z vsakim neuspelim poskusom izgubljamo optimizem in sčasoma ne verjamemo več, da nam lahko kadarkoli sploh uspe.


Naša telesna postava ne sme biti dirigent ampak odraz našega življenjskega sloga. Ta stavek si zapomnimo in o njem pogosto premišljujmo na poti do svoje preobrazbe.



----------



Če vam je to popolnoma jasno in ste pripravljeni počasi začeti spreminjati svoje temelje, potem potrebujete le še opraviti prvi korak ter nekoga, ki vas bo usmerjal in ponudil ramo za oporo ob težkih trenutkih. To pa seveda dobite na naših programih, ki se izvajajo individualno in v semi privat skupinah.


→ Na naše programe se lahko prijavite preko spletne strani, nudimo pa vam še brezplačni uvodni posvet, kjer vam predlagamo za vas najbolj primeren program glede na vaše želje in trenutno stanje.


Najboljše objave