Teamwork

JEKLENE NAVADE VAŠIH ZAPOSLEDNIH

TUDI NA DELOVNEM MESTU 

IZBOLJŠAJTE PRODUKTIVNOST VAŠIH ZAPOSLENIH, ZMANJŠAJTE POGOSTOST BOLNIŠKE ODSOTNOSTI IN POSKRBITE ZA BOLJŠO ENERGIJO V VAŠEM PODJETJU!

Z vsakim vloženim 1 € za zdravje vaših zaposlenih, se vam povrne 2,8-4,5 €!

 

ZAKAJ SE SPLAČA POSKRBETI ZA SVOJE ZAPOSLENE?

V Jeklarni se zavedamo, da treningi nekajkrat tedensko v fitnesih in vadbenih centrih in uživanje uravnoteženih obrokov zjutraj in zvečer doma ni dovolj za zdravo in uspešno življenje. Potrebno ga je negovati skozi cel dan, tudi ko smo na delovnem mestu.

 

Mnogim delodajalcem povzročajo velike skrbi bolniške odsotnosti zaposlenih, ki poleg izgubljenega časa povzročajo težave z normalnim izvajanjem dela. Poleg tega se delo na tak način razporeja neenakomerno, kar vodi v manjšo produktivnost in slabše razpoloženje zaposlenih.

 

Namesto da bi sodelavci ustvarjali prijetno in zdravo klimo, se zaradi bolniških odsotnosti odnosi skrhajo, vaši živci pa so neprestano na preizkušnji.

DVA POMEMBNA VZROKA ZA SLABO PRODUKTIVNOST ZAPOSLENIH:

  • Napetosti v telesu zaradi nezadostnega gibanja in preživljanja večji del svojega delovnika v enakem položaju

  • Slabe prehranjevale navade v službi in posledično padec koncetracije

 

KAKO VAM LAHKO POMAGAMO?

Naša izkušena ekipa strokovnjakov, ki zajema kineziologe, fitnes trenerje in strokovnjake za prehrano vam pomaga poskrbeti, da vaši zaposleni skrbijo za zdrave življenjske navade tudi na delovnem mestu. 

Zaposleni bodo z vadbo in razgibavanjem na delovnem mestu ne samo bolj produktivni, ampak tudi bolj zadovoljni in raje bodo hodili na delo. Z uravnoteženimi obroki tudi v času delovnika bodo izboljšali svojo koncentracijo in nivo energije. Vse to pa lahko dosežejo na zelo preprost in relativno hiter način.

 

Že samo 15 minutni aktivni odmori in 1-2 uravnotežena obroka v času delovnika vodijo v boljše počutje, izboljšano koncentracijo in večjo produktivnost!

Zato smo za vas in vaše zaposlene pripravili program Jeklene Navade Na Delovnem Mestu,

kjer izvajamo delavnice in predavanja za zdrav življenjski slog ter aktivne 15 minutne odmore v času vašega delovnika

v živo v vaših prostorih ali na daljavo preko zaslonov.

ROK KRŽIČ, lastnik Vadbenega centra Jeklarna 

mag. inž. prehr. in Fitnes inštruktor FZS

ŽAN PETRIČ, 

kineziolog, maser NKP in Fitnes inštruktor FZS

JERNEJ OGRIN, 

dipl. inž. živ. in prehr. (UN)

KORAK 1 - Delavnica o gibanju in prehrani

Pomen gibanja in uravnotežene prehrane na delovnem mestu, osnove o higieni hrbtenice, priprava delovnega okolja za boljšo produktivnost in počutje.

Na uvodni delavnici predstavimo osnove o higieni hrbtenice in zdravih prehranjevalnih navadah, zmote in mite, katerim se še zmeraj verjame. V tem delu je naša misija, da vas izobrazimo o problemu bolečine v hrbtenici, da si lahko pomagate sami in znate ločiti zrno od plevela. Izobrazili vas bomo o tem, kaj je pri prehrani res pomembno in pokazali, kako si lahko uredite delovni prostor, da vam bo olajšal vzpostavitev in ohranjanje zdravih prehranjevalnih navad. Spoznali bomo aktivne odmore in ergonomijo pisarne. Delavnica vključuje tudi osnove vaje, ki jih lahko izvedemo v prvi pomoči za bolečo hrbtenico in napotke za pripravo uravnoteženih obrokov v vašem okolju.

KORAK 2 - Uvajanje v program

Pridobivanje navad za aktivne odmore, priprava delovnega okolja za uravnoteženo prehranjevanje, brošura z vajami za doma in med sedečim delom.

Uvajanje v program Jeklene Navade Na Delovnem Mestu traja 1 mesec in vključuje aktivne odmore 1-2x na teden (po potrebi več ali manj), in spoznavanje vaj, ki jih lahko izvajate med vašim delovnim časom. Svoje delovno okolje boste uredili tako, da vam bo omogočal lažje navajanje tudi na dobre prehranjevalne navade. Po enem mesecu zaposleni opazijo že precejšnje izboljšanje počutja in koncentracije na delovnem mestu. Zaposleni bodo prejeli tudi brošuro z vajami in osnovami o uravnoteženi prehrani ter video z vajami za boljše počutje, ki jih lahko izvajajo doma.

KORAK 3 - Dodajanje ostalih navad

Postopno uvajanje novih navad za zdrav življenjski slog.

Po prvem mesecu začnemo dodajati še ostale navade in mesečne izzive, ki zaposlenim vzamejo izredno malo časa in spodbujajo zdrav življenjski slog – pitje tekočine, uvajanje ostalih aktivnosti v svoj vsakdan, zmanjšanje »grickanja« hrane in ostale razvade, ki jih razvijemo ob dolgotrajnem delu v pisarni. Za vse navade imamo pripravljen celoten sistem odgovornosti, kjer zaposleni prejmejo gradivo za beleženje navad in trenerja, kateremu redno poročajo o svojih aktivnostih. 

KORAK 4 - Zadovoljni in produktivnejši zaposleni

Osvojene navade za zdrav življenjski slog na delovnem mestu, zdravi, srečni in produktivni zaposleni.

Po treh mesecih zaposleni osvojijo rutino in zdrav življenjski slog na delovnem mestu postane nekaj povsem običajnega. Izboljšajo se njihove samopodobe, imunski sistem, odnosi z ostalimi zaposlenimi in z večjim veseljem opravljajo svoje delo produktivno. S tem bo dosežen cilj, ki bi ga moralo imeti vsako podjetje - zdrav, srečen in produktiven zaposleni.

 

POT DO JEKLENIH NAVAD NA DELOVNEM MESTU

ZAKAJ JE PROMOCIJA ZDRAVJA POMEMBNA?

Glavne koristi promocije zdravja na delovnem mestu smo sicer omenili že zgoraj, tukaj pa si lahko preberete še, kaj o tem pravi znanost.

  • Študija izvedena na kanadskih podjetjih poroča o ugodnih učinkih aktivnega odmora na odnose med zaposlenimi. 99 % podjetij poroča o izboljšanju zdravja in počutja zaposlenih, pri 95 % se je izboljšala delovna morala in pri 91 % medsebojni odnosi zaposlenih vključno z boljšim sodelovanjem med njimi (89 %). 86 % zaposlenih je izrazilo večje zadovoljstvo na svojem delovnem mestu. Kar 91 % podjetij navaja povečano produktivnost, enak delež poroča o znižanju stroškov v povezavi z zdravstvom in zavarovalninami in 87 % podjetij je opazilo manjšo odsotnost od dela zaradi bolniškega staleža. Poleg tega se je zmanjšalo tudi število nesreč na delovnem mestu (71%) (Vir: Working To Become Active. Increasing Physical Activity In The Canadian Workplace, 2008).     

  • Aktivni odmori v službi so v pozitivni povezavi s povečanjem količine telesne aktivnosti v prostem času. Prav tako pozitivno vpliva na obseg pasu, ITM (indeks telesne mase) ter vsebnost trigliceridov in glukoze v krvi (Healy et al., 2008).

  • Že 2 minutna načrtovana vadba, izvedena 5-krat na teden v obdobju 10 tednov značilno zmanjša bolečino in napetost v predelu vratu in ramen, medtem ko so vplivi 12 minutne vadbe še močnejši (Andersen in drugi., 2011).

  • Promocija zdravja je predvsem naložba, ne strošek. Ugotovitve strokovne in znanstvene literature o ekonomskih koristih promocije zdravja pri delu so za delodajalce zelo obetavne:

    • Zmanjšani stroški bolniških odsotnosti (povprečno 12–36 % v 3–5 letih), (Aldana, 2001, KIMDPŠ, 2012). 19 Vir: Pripravljeno po podatkih Evropske agencije za varnost in zdravje pri delu, 2010

    • Zmanjšanje stroškov, ki nastajajo zaradi slabega zdravja, počutja ali tegob tistih zaposlenih, ki so kljub težavam prisotni na delovnem mestu. Takšni zaposleni lahko okužijo zdrave zaposlene (npr. gripa), pogosteje povzročajo napake, ki vodijo v poškodbe, ustavitev proizvodnje, poslabšanje odnosov s strankami in podobno. Ti stroški so okvirno še enkrat višji kot bolniška odsotnost, pogosto tudi precej več!

    • Večja produktivnost zaposlenih do 20 % (EUROFOUND, 2011).

    • Visoka ekonomičnost ukrepov promocije zdravja, za 1 vloženi evro dobimo v 3–5 letih od 2,5 do 4,8 € (Evropska agencija za varnost in zdravje pri delu, 2010)

MNENJA NAŠIH ZADOVOLJNIH STRANK

Matic Bajc

direktor podjetja Avtotrade d.o.o.

Zelo smo zadovoljni z izvedbo vaše delavnice in vajami, ki jih naši zaposleni delajo doma. Že po nekaj tednih opažajo velike spremembe v počutju, manj jih boli hrbet in bolj so zbrani pri delu.
 

Pohvalili bi trenerja Žana, ki je na zelo zabaven in strokoven način izvedel delavnico in sedaj skrbi za nas, da redno izvajamo vaje in tedenske naloge.

Andreja Leskovec

podjetje LL Grosist d.o.o.

Žan Petrič je v podjetju LL Grosist izvedel izobraževanje z naslovom »Hrbtenica in težave z njo«.

Izobraževanje je bilo pomembno za zaposlene v podjetju, kjer se vsakodnevno srečujemo z dvigovanjem bremen, ki sicer niso težka, se pa gibi ponavljajoči.

Seznanili smo se: s strukturo hrbtenice, z opravili, ki predstavljajo vsakodnevne obremenitve, z vajami za aktivne odmore, kaj povzroča bolečino v hrbtenici, kako bolečino omiliti/odpraviti, kako okrepiti/zaščititi hrbtenico.

Ana Gorkič

podjetje Dr. Gorkič d.o.o.

Žan je v podjetju Dr. Gorkič izvedel delavnico in predavanje zdrava hrbtenica na delovnem mestu. Ker ima v našem podjetju več kot polovica zaposlenih (9) sedeče delovno mesto (za računalnikom, delovnim pultom), je bila delavnica več kot dobrodošla.

 

Informacije, ki nam jih je predal Žan, so zelo uporabne. V naš delovni proces bomo vključili aktivne odmore in se trudili izvajati vaje, ki smo se jih naučili v delavnici.

 
PRIJAVA NA PROGRAM JEKLENE NAVADE NA DELOVNEM MESTU

Po prijavi vas pokličemo, da vam podrobneje razložimo celoten program in se dogovorimo za termin izvedbe programa.

info@jeklarna.si     031 264 223

Vsi podatki, ki jih Vadbeni center Jeklarna, Rok Kržič s.p. pridobi na spletnem mestu www.jeklarna.si in člansko pristopnico (ime in priimek, naslov, email, telefonska številka, TRR, davčna št.), so uporabljeni izključno za namen organizacije prijav na vadbene termine, plačila obveznosti ter za obveščanje o novostih, akcijah, spremembah, vabilih na dogodke ipd. Podatke hranimo dokler je stranka včlanjena v Vadbeni center Jeklarna. Vadbeni center Jeklarna, Rok Kržič s.p.. ima zagotovljene vse postopke, potrebne za zavarovanje osebnih podatkov, kot to določata Splošna uredba o varovanju osebnih podatkov (GDPR) in veljavni Zakon o varovanju osebnih podatkov.

© 2020 Vadbeni center Jeklarna, Rok Kržič s.p. | Vse pravice pridržane                                                                                                                                                                            Splošni pogoji in pravila